کد خبر: ۸۶۱۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵ 12 June 2020

تابناک/نماینده مردم لنگرود در مجلس از درخواست دریافت ۸ هزار کیلومتر کابل خودنگهدار به ارزش تقریبی ۱۲ میلیارد تومان خبر داد و گفت: اگر این میزان کابل دارد گیلان شود قطعا بخش اعظمی از مشکلات برطرف می شود و در فاز اول هزار کیلومتر کابل جایگزین می‌شود.

 پرویز محمدنژاد  با اشاره به حضورش در کمیسیون انرژی مجلس به افزایش مصرف برق در فصل گرم سال اشاره کرد و گفت: با وزیر نیرو جهت جایگزین کابل‌های خود نگهدار با سیم‌های برق نامه‌نگاری شده است.

وی با بیان اینکه مشکل برق در گیلان محدودیت باردهی در ایام تابستان است، گفت: راندمان تجهیزات برق گیلان با افزایش دما کاهش می‌یابد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس از درخواست دریافت ۸ هزار کیلومتر کابل خودنگهدار به ارزش تقریبی ۱۲ میلیارد تومان خبر داد و گفت: اگر این میزان کابل دارد گیلان شود قطعا بخش اعظمی از مشکلات برطرف می شود و در فاز اول هزار کیلومتر کابل جایگزین می‌شود.

محمدنژاد با بیان اینکه میزان تولید برق در گیلان بیشتر از مصرف است، افزود: مدیریت مصرف برق یک هنر است و تاسیسات برق در برخی نقاط به دلیل تراکم بالا با مشکلاتی رو به رو است که باید تجهیزات مورد نیاز از هم اکنون پیش‌بینی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار